vilkår & betingelser

    Her finder du handelsbetingelser- samt privatlivspolitik for Soeurs ApS

    Soeurs ApS
    Gilleleje Hovedgade 11, 3250 Gilleleje
    Tlf: 91177130
    CVR: 42993360


    Betaling
    Soeurs ApS modtager online betalinger med Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Maestro, American Express, Paypal.
    Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes - med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms, og prissat i danske kroner (DKK).
    Soeurs ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

    Levering
    Leveringstiden for din er som udgangspunkt ordre er 1-3 hverdage, medmindre der fremgår andet under produktet. Vi tilbyder følgende leveringsmetoder: Afhentning, GLS Erhverv, GLS Privat og GLS Pakkeshop. Du vil altid modtage et track and trace nr. så snart vi har sendt din ordre afsted, så du kan følge din pakke - fra vores lager og hjem til dig.

    Fortrydelsesret
    Der er 14 dages returret på varer købt på hjemmesiden, regnet fra den dag du modtager din ordre. 

    Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Returneringsomkostninger afholder kunden selv, og vi modtager ikke returneringer sendt til pakkeshop eller pr. efterkrav.  

    Fortrydelse skal meldes til os senest 14 efter købet - og efterfølgende skal den være os i hænde senest 14 dage efter. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@soeurs.dk. I meddelelsen bedes du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

    Det er vigtigt at varen er i samme stand og mængde, som da du modtog den. Kunden hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

    For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

    Varens stand ved returnering
    Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Soeurs ApS at vurdere varens stand.

    Ikke afhentede pakker
    Henter du ikke din pakke i pakkeshop inden tidsfrist, vil den automatisk blive sendt retur til os. Hvis dette sker, vil vi så snart vi har modtaget pakken behandle din ordre som en returnering, og refundere beløbet til dig. Fragten for returneringen vil blive fratrukket returbeløbet, når vi refunderer beløbet til dig.


    Reklamationsret
    Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Soeurs ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
    Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
    Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
    Soeurs ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

    Ved returnering kontaktes virksomheden:
    Soeurs ApS
    Gilleleje Hovedgade 11, 3250 Gilleleje
    Tlf: 91177130 eller mail info@soeurs.dk

    Bemærk! Reklamationer modtages IKKE hvis disse er sendt pr. efterkrav.

    Kunde- & Privatlivspolitik
    Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
    For at du kan indgå aftale med Soeurs ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
    Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mail adresse

    Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
    Personoplysningerne registreres hos Soeurs ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
    Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
    Direktøren og de ansatte for Soeurs ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
    De dataansvarlige i Soeurs ApS er Simone og Nicoline Wiuf Larsen.
    Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

    Som registreret hos Soeurs ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@soeurs.dk.

    Cookies
    På www.soeurs.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
    Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

    Kontakt os